maandag 20 mei 2013

Slaapzak voor Annabel

Een tijdje geleden gaf mijn dochter mij een paar kleertjes e.d. van ons kleindochtertje, met de vraag of ik iets kon maken met deze eerste spulletjes als aandenken aan haar eerste kleertjes. Er was ook een slaapzak bij waarvan de rits stuk was.
Ik dacht hiervan dan een slaapzak te maken voor haar lievelingspop Annabel.
Voor ik begin te knippen in de slaapzak heb ik het eerst eens geprobeerd in stof van een lakentje.
Aangezien ik het niet zag zitten om een rits in te naaien, heb ik de sluiting gemaakt met 2 drukknoopjes achteraan op de schouderbandjes. Dit is het resultaat.


Nu is het wel een ander popje dat de slaapzak mag passen, want Annabel is bij Hannelore.
Van een T-shirtje maakte ik ook nog onderstaand doekje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten