zaterdag 6 oktober 2012

Tentoonstelling Edingen

Gisteren ben ik naar de jaarlijkse tentoonstelling van de Belgische Quiltersvereniging geweest.
Zoals elk jaar waren er weer prachtige quilts te bewonderen.
Onderstaande quilt die ik voor Hannelore maakte hing ook op de tentoonstelling.

Zoals altijd waren er ook een aantal winkels aanwezig.
Ik heb deze keer niet kunnen weerstaan aan een kit voor een kerstquilt. Ik vind de stoffen prachtig.
Ik ben er gisteren onmiddellijk aan begonnen.
Hier zijn reeds de eerste blokjes.
Het zal wel moeilijk worden om de quilt  voor Kerstmis van dit jaar nog af te krijgen. De top zal wel lukken, maar het quilten erbij dat zal te veel worden.

1 opmerking:

  1. Ik heb de mooie quilt gezien. Kerstquiltje wordt zeker een opvallende versiering dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen